Тасаввур намо: идеяи воқеан аҷоибе дорӣ. Дилат сӯзон аст ва барои амал кардан омодагӣ дорӣ...
Аммо паҳлуят - даҳҳо тарҳи ҳамсон.
Чӣ тавр бояд кор кунӣ, то маҳсулоти ту диққатро ҷалб кунад, дар ёд монад ва интихоб шавад?
Ҳамин як посух дорад - мавқеъгирӣ.
Мавқеъгирӣ чист?
Мавқеъгирӣ - ин овози бозори ту аст.
Он вақте аст, ки ту бо эътимод мегӯӣ:
«Ин ман ҳастам. Ман чӣ қудрат дорам. Чаро бояд маро интихоб кунӣ?».
Ин на танҳо таблиғ, балки тасвири бренд, маъно ва фазои он аст.
Мисол:
Tesla = технологияҳои баланд, экология, суръат.
Apple = услуб, минимализм, интуитивӣ.
Мисол бо стартапи эко
Ту стартапи эко мекушоӣ. Вазифаи ту - на танҳо фурӯхтан, балки ба ҷаҳон нишон додан аст, ки ту кистӣ.
Ҳамин аст - мавқеъгирӣ.
Бренди худро чунон таъсирбахш шакл медиҳӣ, ки дар хотир монад.
Аз китоби Шавкат Бозоров - «Анатомияи бизнес»
https://www.facebook.com/profile.php?id=61574708436821&rdid=Z54ay0UxV7vQ211n#