Мизоҷро чӣ гуна бояд фарқ кард?
72

1. Пешниҳоди нодири тиҷоратӣ

Посух деҳ:
“Ман аз дигарон чӣ фарқ дорам?”.
Ё:
“Чӣ чиз маро махсус мекунад?”.

Мисолҳо:

  • На танҳо қаҳва, балки бо лаванда ва маршмеллоу.
  • На танҳо курс, балки курс бо чат-бот, ки дар омӯзиш кумак мекунад.
  • На танҳо дӯкони либос, балки либос барои шахсони интроверт.

Факт:
Tesla ба бозори мошинҳои барқӣ мисли “бренди сабз” ворид нашуд. Онҳо худро ҳамчун мошинҳои зудрав, пурқувват ва услубӣ муаррифӣ карданд. Ҳам эко-фанҳо ва ҳам дӯстдорони суръат онҳоро интихоб намуданд.

2. Хизматрасонӣ - ҳамчун супер-қувва

Агар маҳсулоти ту ба дигарон монанд бошад - таҷрибаи муштариро беназир соз.

Мисолҳо:

  • Пардохти осон - бо як ламс, мисли Apple Pay.
  • Сюрпризи хурд дар қуттӣ - хурд, вале хотирмон.
  • Дастгирии шабонарӯзӣ - ва на ботҳо, балки одамон.

Факт:
Domino’s дар солҳои 90 чунин ваъда дод:
"30 дақиқа - ё ройгон".
Мардум шефта шуданд. Хизматрасонӣ = эътимод.

3. Аудиторияи “фаромӯшшуда”-ро пайдо кун

Дар ҳар бозори пур аз рақобат одамоне ҳастанд, ки онҳоро фаромӯш кардаанд.

Мисолҳо:

  • Кафе барои дастрасон (чапдастон).
  • Курси онлайн барои кӯдакони дорои СДВГ (тахаллуфҳои таваҷҷуҳ ва фаъолият).
  • Бренди либос барои касоне, ки брендҳоро дӯст намедоранд.

Факт:
Starbucks дарк кард, ки мардум фақат қаҳва намехоҳанд -
онҳо маконе мехоҳанд, ки истироҳат кунанд.
Курсиҳои мулоим, Wi-Fi, муҳити ором - онҳо ҳисси “хонаи сеюм”-ро фурӯхтанд.

ХУЛОСА:

Рақибон - на сабаби тарс, балки роҳнамоянд.
Онҳо нишон медиҳанд, ки куҷо пур аст - ва куҷо боз фурсат ҳаст.

Агар мехоҳӣ дар ёд монӣ:
• Дарёб, ки дар чӣ ту беҳтарӣ.
• Қулай соз.
• Ба онҳое рӯй биёр, ки фаромӯш шудаанд.
• Ва - оташ илова кун!

Аз китоби Шавкат Бозоров - «Анатомияи бизнес»

https://www.facebook.com/profile.php?id=61574708436821&rdid=Z54ay0UxV7vQ211n#

https://www.instagram.com/mba.tj?igsh=dmhjNzM4bWljOGw4

Поделиться новостью
Шарҳ
(0)
ҲАНУЗ ШАРҲ НЕСТ
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(0)
ҲАНУЗ ШАРҲ НЕСТ
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД